Centrum Factory – będzie nowa strefa restauracyjna

Do końca roku Centrum outlet FACTORY Kraków i park handlowy Futura zyskają nowoczesną strefę restauracyjną dla klientów.

 

Krakowskie FACTORY wraz z parkiem handlowym Futura to autorski koncept NEINVER, łączący popularne centrum wyprzedażowe z parkiem handlowym.

– Budowa strefy restauracyjnej to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy oprócz zakupów dobrych marek w niskich cenach, szukają też atrakcyjnej oferty gastronomicznej
czy rozrywki – mówi Paulina Dudzik – dyrektor krakowskiego FACTORY i parku handlowego Futura.

Nowa strefa restauracyjna zostanie podzielona na specjalne części. Pierwsza będzie miejscem dla rodzin wraz z przylegającym do niej placem zabaw dla dzieci, sprzętem do gier
i wyjątkowymi dekoracjami. Druga to miejsce na krótką przerwę w zakupach z jedzeniem do szybkiej konsumpcji. Kolejna będzie strefą relaksu – z kawiarnią i miejscem na odpoczynek.
Na obecnym etapie NEINVER nie ujawnia nazw nowych marek, które pojawią się na nowym „food courcie”. Oferta ma być zróżnicowana i dobrze dopasowana do profilu klienta krakowskiego FACTORY i parku handlowego.

Poważne zmiany czekają również wnętrza całego obiektu. Nowy wystrój stawia na jasne, dodające światła i przestrzeni kolory – biel połączoną z szarością i naturalną zieleń.

– Budowa strefy restauracyjnej i unowocześnienie wnętrz mają pozytywnie wpłynąć na doświadczenia zakupowe naszych klientów – podkreśla Paulina Dudzik. Badania pokazują, że zakupy nie wiążą się dzisiaj jedynie z zaspokajaniem bieżących potrzeb, ale są też sposobem na wypełnienie wolnego czasu, odpoczynek czy rozrywkę. Chcemy, by nasi klienci spędzali ten czas w modnych, funkcjonalnych i atrakcyjnych wizualnie wnętrzach – dodaje.


Krakowskie FACTORY mieści dzisiaj ponad 100 sklepów z atrakcyjną ofertą outletową, głównie z segmentu mid – mass market, w obszarze mody damskiej i męskiej, butów, sportu czy akcesoriów. Oferta centrum zawiera też marki premium, jak Calvin Klein, Guess czy Tommy Hilfiger. Futura Park natomiast gromadzi 26 sklepów z ofertą w regularnych cenach. Łączna powierzchnia dwukondygnacyjnego obiektu to 41 500 m. kw.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.