Maciek Musiał twarzą lodów Koral

Twarzą marki będzie popularny aktor młodego pokolenia Maciej Musiał, znany m.in. z serialu „Rodzinka.pl”.

 

Ambasadorami kampanii reklamowych PPL Koral byli do tej pory m.in: Katarzyna Figura, Maryla Rodowicz, Doda, Natasza Urbańska, Joanna Krupa, Katarzyna Zielińska, czy Joanna Koroniewska.

W ostatnich latach w naszych reklamach nie było celebrytów, ale uśmiechnięta, pełna energii i luzu młodzież. Wybór Maćka Musiała to naturalna konsekwencją naszych wieloletnich doświadczeń – doskonale wpisuje się w strategię marketingową marki Koral – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.

Premiera spotu reklamowego z udziałem aktora, jak i Wielka Loteria Lodów Koral „Koraliada”, którą promować będzie Musiał, zaplanowana jest na kwiecień.

Veneo_Koral_Maciek_Musial

24 kwietnia, rozpocznie się loteria konsumencka KORALIADA, która trwać będzie 9 tygodni. „Baw się! Jedz lody! Wygrywaj koralowe nagrody!” – zachęca producent do udziału w zabawie, której warunkiem jest zakup minimum 2 lodów Koral na jednym paragonie i zgłoszenie paragonu na stronie www.koraliada.pl

Co tydzień będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety i inne, a w wielkim finale samochód Toyota Auris. Loteria obejmuje wszystkie lody z asortymentu firmy, a cała akcja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów PPL Koral.

Kampania wsparta będzie materiałami POS oraz m.in. reklamą w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy emitowany jest w TVP oraz na kanale Polsat.

Loteria KORALIADA wpisuje się w strategię promocji marki Koral w 2017 roku realizowaną pod wspólnym hasłem „Prawa Korala”. „Prawa Korala” to inspirowane popularnymi Prawami Murphy’ego prawidłowości, jednak w przeciwieństwie do oryginału, mówią o tym, że rzeczy pójdą tak dobrze, jak to tylko możliwe… pod warunkiem, że towarzyszą nam lody Koral. Na całoroczną kampanię oprócz KORALIADY, składa się spot reklamowy z Maćkiem Musiałem oraz działania w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych.

Oprócz nowej gwiazdy, PPL Koral wzbogaca swoją dotychczasową ofertę o nowości produktowe. W ofercie lodów impulsowych znalazły się: lody na patyku „Roll ice” o smaku śmietankowym w truskawkowej polewie sorbetowej, lody w tubce „Squeezy Freezy” o smaku arbuza, a także nowy ekskluzywny „Grand Gold Cherry” – śmietankowy z galaretką wiśniową, w belgijskiej czekoladzie deserowej. Odrębną grupę produktów, będących odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, stanowią lody bez laktozy „Freely” śmietankowo-czekoladowe oraz lody „Oshee Vitamin” – śmietankowe z naturalną wanilią, dodatkową zawartością białka i witamin D3 + K2.

Więcej nowości, cennik oraz katalog produktowy marki Koral można znaleźć na odświeżonej stronie internetowej www.koral.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.