Nowości lodowe od firmy Bracia Koral – Lody Jak Dawniej

  • 16 nowych propozycji produktów przygotowała w tym sezonie marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.
  • Portfolio młodszego brandu PPL Koral wzbogacono o lody na patyku, rożki, desery w waflach i pojemnikach oraz produkty z segmentu HoReCa.

Obecnie w portfolio marki dostępnych jest ponad 50 produktów. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o nowe smaki deserów na patyku, rożki, w waflach oraz ciastkach. W ramach dywersyfikacji oferty firma oprócz lodów w pojemnikach o wielkości 450 ml, udostępnia także familijne kompozycje smakowe w opakowaniach o pojemności 900 ml.

– W aktualnym sezonie 2017 postawiliśmy na rozbudowę menu lodów familijnych. Do palety popularnych smaków dołączyły czekolada z wiśniami czy klasyczna śmietanka z truskawkami – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. – Odświeżyliśmy również szatę graficzną produktów, które mamy już w ofercie. Dzięki temu możemy zobaczyć niemal 10 etykiet w nowej odsłonie – dodaje.

W tym roku wśród nowych smaków marki Bracia Koral są lody impulsowe oraz większe o pojemności 450 i 900 ml – każdy znajdzie coś dla siebie. Konsumenci mogą sięgać po rożki o smakach śmietanka z ciasteczkami oraz śmietanka z truskawką. Poręczne lody mają pojemność 180 ml. Osoby, które chciałyby przez dłuższą chwilę delektować się lodowymi rarytasami, mają do dyspozycji smak masła orzechowego, śmietanki z truskawkami oraz czekolady z czekoladą belgijską. Smaki te zostały ukryte w zbiornikach o pojemności 900 ml.

Rozszerzony został również wachlarz smaków HoReCa. Do oferty dołącza słony karmel, śmietanka z truskawkami, lody waniliowe z sorbetem marakuja, „malaga” z rodzynkami oraz masło orzechowe.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.